مصاحبه آرشیو خبر ها
این یکی هم پسر است ! من فقط صاحب پسر می شوم

این یکی هم پسر است ! من فقط صاحب پسر می شوم

جیجی بوفون سنگربان افسانه ای تیم یوونتوس در جدید ترین مصاحبه ی خود به موضوع فرزند جدیدش و بحث های پیرامون تیم ملی ایتالیا سخن گفت. کاپیتان با اخلاق و دوست داشتنی تیم یوونتوس در ابتدا گفت:

"فکر می کنم گروهی که کونته انتخاب کرده ، تا همین جا هم جوابی که می خواسته به او داده است ، بنابراین امیدوارم این رابطه ی عاشقانه بتواند ادامه پیدا کند و برای ایتالیا پاداش به ارمغان بیاورد."

"باید امیدوار باشیم ایتالیا یورو خوبی داشته باشد تا بتوانیم با مربی برای ادامه مذاکره کنیم ، این درست است که ما به بلژیک باختیم ، اما ما در سطح یکی از قدرتمندترین تیم های جهان بازی کردیم."

گاتفافات پاریس ، قلب شما را می آزارد و به شمااحساس ناامنی و ناامدگی و بی پناهی می دهد.همه می گویند نباید بترسیم و این حرف درستی است ، اما در نهایت واقعیت چیز دیگری است. این وابسته به دولت است که به ما احساس امنیت بدهد ، آها هستند که به ما شهروندان اطمینان خاطر می دهند."

"در عین حال ، همه ی ما باید متحد باشیم ، نه فقط نهادهای دولتی ، بلکه با همسایه دیوار به دیوارمان هم باید یکدل باشیم.من با تصمیم برگزاری بازی انگلیس و فرانسه در روز سه شنبه موافقم ، زیرا فوتبال باید به عنوان ابزاری برای اتحاد ، زیبایی و لذت و صلح باقی بماند."

دورازبان یوونتوس در انتظار یک پسر از ایلاریا دی آمیکو است. او که امیدوار بود که بعد از دو پسر از ازدواج قبلی صاحب دختر شود گفت : "پسر ست! من حتی نیازی ندارم که الان اسکن کنم ، من فقط صاحب پسر می شوم! ما خیلی خوشحالیم"

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: